Sobre Cristina
Passejo, cuido, acullo els teus gossets/gossetes (o gats, o altres tipus de mascotes) durant la vostra absència . Passejades llargues o específiques segons les necessitats dels animals. Mínim 2 passejades al dia i mimos i atenció individualitzada durant tot el dia.
Disposo d'un jardí tancat de 180m2, amb un garatge ampli i diferents estances per a que no els falti de res.
Tindran tota la atenció necessària, els cuido com si fóssin meus, estaran com a casa!! Això sí, sempre demano que porteu una joguina, cabasset, manta, peça de roba que faci olor a casa seva per a que no es senti tan estrany/a i, sobretot, si té alguna necessitat o por especial, comuniqueu-m'ho per tal de poder donar el millor servei possible!
També disposo d'una habitació dins de casa per gossos amb necessitats especials.
Tinc gossos però no estarien en cap moment en contacte amb els gossos que acullo, a no ser que siguin sociables i volgueu que els ajunti, amb garanties completes de que estaran 100% controlats i amb totes les seves necessitats cobertes.
L'entorn on visc és tranquil, hi han moltes zones verdes a prop, i també hi ha molta muntanya i rieres. M'agrada anar amb ells a la natura i ens ho passem pipa!
Ja que soc educadora canina, sempre treballo molt amb ells, fem exercicis interactius, els porto a passejar amb bicicleta, els hi dono la oportunitat per desenvolupar més els seus sentits (tacte, gust, olfacte, a part de vista i oída) i si ho necessiteu també us puc oferir els meus serveis com educadora.
També demano que vinguin desparasitats interna i externament, ja que a casa som uns quants peluts i així no hi ha cap mena de risc d'agafar infeccions ni paràsits.
Gos feliç = família feliç
Tinc experiència i m'entenc molt bé amb els animals.
El meu servei és força particular ja que em passo la majoria del temps exclusivament amb ells, en cap moment estaran tancats a una gàbia, seran un més de la família durant la seva estància. Lliures i amb totes les comoditats que els hi puc oferir.
Important saber si l'animal té algun tipus de problema de conducta, ansietat, si borda molt, agressivitat, etc, per poder garantir un bon allotjament.
Setmana Santa / Nadal / Estiu (Temporada Alta, del 21 de Juny - Juliol i Agost) cobro a la tarifa un plus de 4€ per dia (2 gossos= 3€ per gos de plus)